Når vi arbejder med e-mail automation, så bygger vi et tilpasset set-up til din virksomhed med automatiske flows, der sender e-mails ud på de rigtige tidspunkter, til de rigtige mennesker og med de rigtige budskaber.
Og det er faktisk en af grundstenene i e-mailmarketing.
Alligevel er der mange virksomheder, der ikke gør det.
Med e-mail automation har du mulighed for at komme foran konkurrenterne med budskaber, der automatisk bliver tilpasset og sendt ud alt afhængig af, hvor subscriberen befinder sig i købsrejsen. Det kan for eksempel være en velkomstmail til nye subscribere. Det kan også være en informationsmail omkring et produkt, som en subscriber har kigget på. Eller det kan være en taknemmelighedsmail til en loyal kunde.
Du har altså mulighed for at automatisere kommunikation, der får dit brand til at fremstå nærværende, relevant og tiltalende.
Alt sammen afgørende for at sikre, at dine kunder handler hos dig igen, og igen, og…
Vores samarbejde starter med en gennemgående analyse af din virksomhed, dit produkt og din branche.
Den information kombinerer vi med data fra vores arbejde med mere end 50 forskellige industrier, og udvikler en strategi til dit automation set-up. Strategien berører alt fra triggers, segmenter, dataflows, tidspunkter, leadscoringsmodeller og SMS-marketing. Når den rigtige strategi er fundet, så opbygger og vedligeholder vi hele dit set-up uanset hvilken platform, du sidder i.
Og så lærer vi af det.
For i samme øjeblik som dine subscribere kommer ind i flowet, vil de efterlade en masse data. Den data sørger vi for at indsamle, analysere på og optimere ud fra. På den måde får du altid maksimal udnyttelse af din e-mailkanal.