Automations

Kom foran dine konkurrenter med automatisk kommunikation.

Automations er grundstenen i e-mailmarketing

Når vi arbejder med e-mail automation, så bygger vi et tilpasset set-up til din virksomhed med automatiske flows, der sender e-mails ud på de rigtige tidspunkter, til de rigtige mennesker og med de rigtige budskaber.

Og det er faktisk en af grundstenene i e-mailmarketing.

Alligevel er der mange virksomheder, der ikke gør det.

Kom foran konkurrenterne med automations

Med e-mail automation har du mulighed for at komme foran konkurrenterne med budskaber, der automatisk bliver tilpasset og sendt ud alt afhængig af, hvor subscriberen befinder sig i købsrejsen. Det kan for eksempel være en velkomstmail til nye subscribere. Det kan også være en informationsmail omkring et produkt, som en subscriber har kigget på. Eller det kan være en taknemmelighedsmail til en loyal kunde.

Du har altså mulighed for at automatisere kommunikation, der får dit brand til at fremstå nærværende, relevant og tiltalende.

Alt sammen afgørende for at sikre, at dine kunder handler hos dig igen, og igen, og…

Få en forlomme af dit
e-mailteam

Vores samarbejde starter med en gennemgående analyse af din virksomhed, dit produkt og din branche.

Den information kombinerer vi med data fra vores arbejde med mere end 50 forskellige industrier, og udvikler en strategi til dit automation set-up. Strategien berører alt fra triggers, segmenter, dataflows, tidspunkter, leadscoringsmodeller og SMS-marketing. Når den rigtige strategi er fundet, så opbygger og vedligeholder vi hele dit set-up uanset hvilken platform, du sidder i.

Og så lærer vi af det.

For i samme øjeblik som dine subscribere kommer ind i flowet, vil de efterlade en masse data. Den data sørger vi for at indsamle, analysere på og optimere ud fra. På den måde får du altid maksimal udnyttelse af din e-mailkanal.

Vi gør din
kommunikation relevant

Triggers
Vores specialister analyserer din kunderejse og udvælger strategisk de handlinger, som skal udløse en automatisk e-mail.
Segmentering
Dine kunder er ikke ens, og det skal din kommunikation til dem heller ikke være. Derfor segmenterer vi altid vores kunders kommunikation.
Leadscoring
Vi leadscorer dine kunder, så vi altid er sikre på, at vi får kommunikeret direkte til de kunder, der udviser en ekstrastor interesse for din virksomhed.
Dataopsamling
Jo længere ned i flowet din kunde bevæger sig, jo mere data afgiver de. Vi sørger for at indsamle den data og lære af den.
Rapportering
Vi giver dig en månedlig rapport på din e-mailmarketings performance. Her kan du se forrige måneds resultater og næste måneds fokuspunkter.
Optimering
Din målgruppes adfærd vil løbende ændre sig, og det skal dit set-up derfor også. Derfor split-tester vi altid og tilpasser løbende ud fra resultaterne.
Mød en kunde

Vi driver e-mailkanalen for Camille Brinch Jewellery

Vi har ansvaret for udvikling, implementering og optimering af e-mailmarketingen for den danske smykkevirksomhed Camille Brinch Jewellery.
“Ackermann er den sparringspartner, vi har gået og manglet”
Josefine Sørensen, Head of Customer Relations

Klar til at komme i gang?
Book et kald med os