Nyhedsbreve

De rigtige budskaber til de rigtige mennesker
på de rigtige tidspunkter.

Skriv, send, repeat.

Mange virksomheder sender i dag dét, som vi kalder for klassiske nyhedsbreve; de udvælger et budskab, som de gerne vil kommunikere, skriver e-mailen og sender den ud til deres subscribere. Og så er det videre til næste nyhedsbrev. 

Det gør vi ikke.

Hvad gør I så? 🤔

Vi laver nyhedsbreve baseret på data

Vi bygger dine e-mails og udvikler din kampagneplan ud fra  data - ikke mavefornemmelser. Dataen finder vi ved at kombinere indsigter fra din virksomhed med data fra titusindvis af nyhedsbreve, som vi har sendt gennem tiden.

Det betyder, at vi kan sende nyhedsbreve med de rigtige budskaber, på de rigtige tidspunkter og til de rigtige mennesker.

Du får dit eget
specialist-team

Når vi hjælper dig med dine nyhedsbreve, så sammensætter vi et specialist-team til dig. Det består af en E-mail Specialist, en copywriter og en designer.

Sammen med dig vil de dykke dybt ned i dit brand, din tone-of-voice, dine kundesegmenter og deres købsmønstre. Det tætte samarbejde gør, at det enkelte nyhedsbrev altid bliver planlagt ned til mindste detalje, og at I får systematiseret og optimeret måden, som I arbejder med nyhedsbreve på.

Vi er derfor ikke din leverandør 👇

Vi er din samarbejdspartner, der altid arbejder på at få det maksimale ud af din e-mailkanal for dig.



Vi gør os umage, før vi trykker på "send"-knappen

Kampagneplan
Vi hjælper dig med at arbejde mere struktureret og strategisk med dine nyhedsbreve med en udførlig og gennemtænkt kampagneplan.
Design-test
Vores designere tester og justerer altid e-mailens design for at sikre, at den ser pæn ud uanset hvilken e-mailklient, dine subscribere bruger.
Spam-test
E-mailmarketing virker kun, hvis e-mailen lander i indbakken. Derfor spam-tester vi samtlige e-mails, vi sender ud.
Dataopsamling
Det vigtigste er, at dine subscribere interagerer positivt med dine e-mails. Derfor opsamler og lærer vi løbende fra data omkring deres adfærd.
Rapportering
Vi giver dig en månedlig rapportering på din e-mailmarketings performance. Her kan du se forrige måneds resultater og næste måneds fokuspunkter.
Optimering
Din målgruppes adfærd vil løbende ændre sig, og det skal dit set-up derfor også. Derfor split-tester vi altid og optimerer løbende ud fra resultaterne.
Mød en kunde

Nyhedsbreve for Frederik Bagger

Vi har ansvaret for den danske designvirksomhed Frederik Baggers e-mailmarketing - heriblandt deres 8 månedlige nyhedsbreve.
“Ackermann har sørget for, at e-mail står for 40% af vores omsætning”
Frederik Bagger

Vi er officielle partnere med en lang række e-mailplatforme

Det betyder, at vi kender dem godt - rigtig godt, endda. Vi ved derfor også, hvilke muligheder og begrænsninger hver platform har.

Klar til at komme i gang?
Book et kald med os