E-mail

Vi er et e-mailmarketing bureau, der arbejder med alt, der handler om e-mailkanalen - lige fra strategi, leadgenerering og opsætning til design, tekstforfatning og optimering.

Automation

Med e-mail automation har du mulighed for at komme foran konkurrenterne med budskaber, der automatisk bliver tilpasset og sendt ud alt afhængig af, hvor subscriberen befinder sig i købsrejsen. Det kan for eksempel være en velkomstmail til nye subscribere. Det kan også være en informationsmail omkring et produkt, som en subscriber har kigget på. Eller det kan være en taknemmelighedsmail til en loyal kunde.

Du har altså mulighed for at automatisere kommunikation, der får dit brand til at fremstå nærværende, relevant og tiltalende.

Vi har masser af erfaring med at lave selv de mest tekniske og databaserede e-mail automations, der følger dine kunder hele vejen igennem deres kunderejse.

Leadgenerering

Der er én helt essentiel ting, som du ikke kan undvære, hvis din e-mailmarketing skal være effektiv. Og det er uanset, om du arbejder med B2B eller B2C:

Permissions.

For der er ikke meget ved at sende brandskabende og salgsfremmende e-mails ud, hvis du ikke har nogle subscribere at sende dem til. Og jo flere du har, jo bedre et resultat kan du skabe.

E-maildesign

Når vi designer dit nye e-maildesign, så sørger vi for, at det er i tråd med designet på dine andre kanaler. Det er nemlig vigtigt, at dine subscribere let kan afkode, at det er dit brand, der er afsender.

Men designet må ikke være identisk med dine andre kanaler.

Dine subscribers e-mailklienter udvikler sig nemlig hele tiden. Og du får mest muligt ud af din e-mailkanal, hvis du er i stand til at udnytte de muligheder, der hele tiden opstår. Har du for eksempel hørt om Dark Mode? Eller kender du alle dine muligheder for at personalisere dine e-mails? Eller hvad med mulighederne med interaktivt indhold i e-mails som fx in-mail reviews?

Det gør vi.

Tekstforfatning

Tekstforfatning afgør, om dine e-mails bliver åbnet.

Det er nemlig ikke nemt at overbevise en subscriber om, at de skal læse din e-mail - specielt ikke hele vejen ned til bunden, hvor din call-to-action ofte gemmer sig. Og hvis du ikke kan det, bliver din e-mailmarketing ligegyldig.

Det kræver, at du har tiden og kompetencerne til at gennemtænke din tekst. At du kan fortælle overbevisende historier, som giver subscriberen lyst til at læse mere. Og at du er i stand til at sikre et fejlfrit sprog i en autentisk tone, så du ikke fremstår sjusket og utroværdig.

Nyhedsbreve

Har du valgt os som digitalt bureau til dine nyhedsbreve, så sammensætter vi et specialist-team til dig. Det består af en E-mail Specialist, en copywriter og en designer.

Sammen med dig vil de dykke dybt ned i dit brand, din tone-of-voice, dine kundesegmenter og deres købsmønstre. Det tætte samarbejde gør, at det enkelte nyhedsbrev altid bliver planlagt ned til mindste detalje, og at I får systematiseret og optimeret måden, som I arbejder med nyhedsbreve på.
Officielle partnere

Partnerskaber