Seneste fra Artikler:
Se vores udvalg af gratis videoer om e-mailmarketing.
Har du en virksomhed, hvor du samler og tilbyder andre virksomheders ydelser og tilbud? Så er der virkelig meget at vinde ved at gøre din e-mailmarketing indsats lidt mere personaliseret.
I denne Email Academy video får du svaret på, hvordan du som e-commerce kan segmentere i dine nyhedsbreve og hvilke forskellige segmenter man kan overveje at sende ud til.
I denne Email Academy video får du svaret på, hvorfor det er vigtigt at have data på sine subscribers, hvad det bruges til og hvordan du kan holde overblikket over dataen.
I denne Email Academy video får du svaret på, hvad Klaviyo Reviews er og hvordan du bruger det.
I denne Email Academy video får du svaret på, hvad det betyder for din forretning, at du ikke har opsat e-mail automation.
I denne Email Academy video får du svaret på, hvilken metode du som e-commerce skal bruge, for at finde ud af hvilke e-mailflows du skal bygge først.
I denne Email Academy video får du svaret på, hvad Alvas.ai er og hvordan du bruger det i din e-mailmarketing.
I denne Email Academy video får du svaret på, hvordan du bygger SMS marketing ind i dine automatiske e-mailserier.
I denne Email Academy video får du svaret på, hvilke kommercielle KPI'er der er ekstra vigtige i din e-mailmarketing.
I denne Email Academy video får du svaret på, hvad et Back in Stock flow er, hvordan du sætter det op og hvad du skal være opmærksom på.
I denne Email Academy video får du svaret på, hvordan du bruger events og morgenmøder til at genere subscribers til dit nyhedsbrev.
I denne Email Academy video får du svaret på, hvordan du som webshop generer subscribers til dit nyhedsbrev.
I denne Email Academy video får du svaret på, hvad NiftyImages er og hvordan du kan bruge det til at personalisere dit e-mailcontent.
I denne Email Academy video får du svaret på, hvad UCG er og hvordan du kan bruge det i din e-mailmarketing.
I denne Email Academy video vil jeg introducere dig for, hvad er Price Drop flow er, og hvad du skal være opmærksom på, hvis du bruger det i din e-mailmarketing.
I denne Email Academy video får du 5 tips, du som abonnementvirksomheds kan tage til dig, for at få succes med din e-mailmarketing.
I denne E-mail Academy video får du svaret på, hvordan du integrerer din e-mailplatform med dit CRM.
I denne E-mail Academy video får du svaret på, hvordan du hurtigt bygger SMS permission ud fra din e-mailliste.
I denne E-mail Academy video får du svaret på, hvilke 3 specifikke fejl du skal undgå, når du opsætter dine automatiske e-mailserier til dine nye subscribers.
I denne E-mail Academy video får du svaret på, hvordan du kan få mest ud af gamification i e-mailmarketing (og ikke kun til leadgenereringskampagner).
I denne Email Academy video får du 5 tips, du som webshop kan tage til dig, for at få succes med din e-mailmarketing
I denne E-mail Academy video får du svaret på, hvad Email remarketing er, samt hvordan du får mest muligt ud af din Email remarketing
I denne Email Academy video får du 5 tips, du som B2B virksomhed kan tage til dig, for at få succes med din e-mailmarketing
I denne Email Academy video får du svaret på, hvordan du anvender surveys, som du kan udsende til dine subscribers
I denne Email Academy video får du viden om, hvordan du bedst muligt strukturerer dine splittests og dermed får mest ud af dem.
Hvad er forskellen på et soft og hard bounce, hvordan påvirker det din deliverability, og hvad kan du gøre ved det?
Få svaret på, hvad en transaktionel email er, og hvordan du kan bruge dem i forhold til dine nyhedsbreve, for at skabe profit for din virksomhed.
Få svaret på, hvad en winback e-mailserie er, hvordan du opsætter den og generer mere profit for din virksomhed.
Få svaret på, hvad SPF, DKIM og DMARC er, samt hvilken effekt det kan have på din e-maildeliverability
Få svaret på, hvordan du lancerer et nyt produkt, samt hvordan du måler på effekten af e-mailmarketingen inden at produktet er lanceret
Få svaret på hvorfor du bør opsætte automatiske post-købs e-mailserier, hvordan du opsætter dem og hvad de har af betydning for dine subscribers.
Få svaret på hvordan du udregner og bruger åbningsraten, samt hvordan du kan bruge den til at vurdere dit nyhedsbrevs performance.
Få svaret på hvordan du skal forstå Single Opt-in og Double Opt-in - og hvad de har af betydning for din e-mailmarketing.
Få svaret på hvordan du som B2B virksomhed omdanner flest mulige af dine subscribers og nyhedsbrevsmodtagere til varme, salgsklare leads.
Få svaret på hvordan du som B2B virksomhed skal gå til det at skaffe nye subscribers ved brug af gated indhold i din leadgenerering
Få svaret på hvordan software-værktøjet Zapier kan gøre dit arbejde med din e-mailmarketing bedre og mere effektivt.
Få svaret på hvordan SMS og e-mail hænger sammen, hvordan får man opbygget sin SMS marketingkanal i samspil med e-mailmarketingen og hvordan eksekverer du din SMS marketing, så du ikke genererer dine modtagere.
Få svaret på hvordan leadscoring fungerer, hvad skal du være opmærksom på når du opsætter leadscoring og hvilke virksomheder der bør bruge leadscoring
Få svaret på hvad en automatisk e-mailserie er, hvilken rolle det spiller i din e-mailmarketing og hvordan du bedst konfigurerer dine automatiske e-mailflows.
Få svaret på hvordan du får opsat og optimeret på din abandoned cart (forladt kurv) e-mailmarketing.
Få svaret på om du bør have pop-ups på dit website og hvor mange felter en pop-up bør have
Få svaret på hvad du skal kigge efter, når du vælger e-mailplatform
Få svaret på hvordan du forstår og arbejder med din unsubscribe rate