Leadgenerering

Vi samler permissions dér, hvor dine modtagere er.

Her er nogle af de +500 virksomheder som vi allerede har arbejdet med

Flere modtagere giver bedre resultater.

Der er én helt essentiel ting, som du ikke kan undvære, hvis din e-mailmarketing skal være effektiv. Og det er uanset, om du arbejder med B2B eller B2C:

Permissions.

For der er ikke meget ved at sende e-mails ud, hvis du ikke har nogle modtagere. Faktisk så ved vi, at jo flere du har, desto bedre et resultat kan du skabe.

Strategien findes i din data

Du har rigtig mange muligheder, når du skal ud at skaffe flere subscribers.

Skal du for eksempel forsøge at indhente dem med et whitepaper, en gamification-kampagne eller en rabatkode? Og skal kanalen være Facebook og Instagram Lead Ads, skal det være en landingpage eller skal du finde dine subscribere via Linkedin Lead Ads?

Svaret finder du i din data.

Dataen fortæller os om købevilje- og adfærd

Når vi genererer leads for vores kunder, så tester vi altid på hvilke aktiviteter, der virker bedst på kundens målgruppe.

På den måde får de nemlig ikke kun flere permissions. De får også en håndfuld brugbar data om deres nye subscribere fra det sekund, de får deres permission. Data, som vi efterfølgende kan bruge til at analysere os frem til, hvilken kanal de mest købestærke subscribere kommer fra.

Og endnu vigtigere;

Data, som giver os et indledende indtryk af, hvordan vi bedst overbeviser dem om at købe senere i e-mailflowet.

Vi indsamler permissions dér, hvor din modtager er

Facebook Lead Ads
Du har mange muligheder med Facebook Lead Ads. Det kan fx være et white paper, et webinar eller en konkurrence.
Instagram
På Instagram har du samme muligheder, som du har på Facebook. Her er især den yngre målgruppe talstærkt repræsenteret.
Gamification-kampagner
Øg chancen for at få en permission med en gamification-kampagne. Du kan bl.a. vælge mellem julekalendre, lykkehjulet og quizzer.
On-site
Vi gør din hjemmeside bedre til at generere permissions. Det gør vi bl.a. med landingpages, pop-ups, fly-ins og spin-to-wins.
Linkedin Lead Ads
Hvis du er B2B-virksomhed og gerne vil indhente relevante permissions, kan Linkedin Lead Ads være utrolig værdifuld.
Leadcollabs
Lav en fælles konkurrence med en af vores andre kunder og del de permissions, i får indsamlet. Vi kalder det 'leadcollabs'.

Vi er et e-mailmarketing bureau, der er officielle partnere med en lang række e-mailplatforme

Det betyder, at vi kender dem godt - rigtig godt, endda. Vi ved derfor også, hvilke muligheder og begrænsninger hver platform har.

Her er bare nogle af dem: 

Vil du have hjælp til noget andet end leadgenerering?

Som dit e-mailmarketing bureau kan vi også hjælpe dig med: 
- Automatiske e-mails
- Nyhedsbreve
- Tekstforfatning til e-mails
- E-mail designs

Klar til at komme i gang?
Book et kald med os