Da BullerBox kom til os, ønskede de ikke kun hjælp til den tekniske opsætning af deres e-mailmarketing. De ønskede også, at deres nye e-mailsetup skulle danne rammen om et helt nyt univers, der henvendte sig perfekt til deres hunde-elskende målgruppe.
BullerBox overlod det til Ackermanns kreative afdeling at konceptudvikle det unikke univers, som endte med at komme til udtryk i et kreativt design og en sjov, anderledes og legende tone of voice.
Resultatet blev et automatisk e-mailsetup med 24 unikke e-mails. Samtlige 24 e-mails blev individuelt designet med hver deres farvetema og billeder af de sødeste hunde, og copy'en blev gjort uformel, legende og relevant for målgruppen. For hvis der er noget, som hunde-ejere elsker, så er det deres hunde. Og fælles for langt de fleste hunde-ejere er, at de gerne vil forkæle dem så meget som muligt. Målet var derfor at udvikle en copy, der ramte ind i netop de tanker og følelser, som de fleste hunde-ejere har - men fra hundens perspektiv.
I en af de 24 e-mails spørger vi fx subscriberen, om de tror, at deres hunde helst vil spise det samme hver dag eller om de vil blive forkælet med varierende, lækre og sunde hundesnacks. Enhver hunde-ejer vil selvfølgelig svare sidstnævnte, og BullerBoxs relevans blev derfor naturligt stadfæstet allerede fra starten af e-mailen.
Vi var selv rigtig glade for det univers, vi fik skabt og det samme gav BullerBoxs CEO, Sebastian Salinas Frødin udtryk for i en e-mail til os: