Derfor skal du holde øje med dine konkurrenters e-mailmarketing

30 minutter
Casper Ackermann
Managing Partner

Vil du være et skridt foran dine konkurrenter? 👣 Så se frem til at høre Casper Ackermann snakke om, hvor meget det kan give dig, at holde lidt øje med dine konkurrenters e-mails (med udgangspunkt i vores nye tool: Competitor Newsletter Monitoring Tool).

En stor opgave inden for e-mailmarketing er netop dén, med at ramme modtageren på den rigtige dag, det rigtige tidspunkt og med det rigtige indhold. Og hvis du holder lidt øje med dine konkurrenter, så er du et skridt foran.

Med vores værktøj kan du struktureret følge konkurrenterne uden at fylde din egen indbakke med deres e-mails.

Se med i webinaret her, og lær både fordelene ved at følge med i dine konkurrenters udsendelser, og hvordan vores tool rent faktisk fungerer.

Læs mere eller opret dit eget dashboard 👉 lige her.

I webinaret vil du lære, hvordan du kan få:

💡 Markedsindsigt

💡 Strategisk indsigt

💡 Indholdsoptimering

💡 Tidsmæssig optimering

💡 Kreativ inspiration