
Er du træt af at dine nyhedsbreve lander i spam?
Benyt vores værktøj til automatisk opvarmning af dit domæne
Er dine nyhedsbreve en vigtig del af dit marketingmix?
Og vil du gerne sikre dig, at flest mulige af dine udsendelser ender i modtagerens indbakke (og ikke i deres spam-mappe)?
Så er vores værktøj til automatisk opvarmning af dit afsender domæne et must-have værktøj i din e-mailmarketing.
Sådan fungerer værktøjet
Vi kobler dit afsender domæne op på vores værktøj, som automatisk sender e-mails fra dit domæne til en række indbakker, som værktøjet selv har kontrol over i bl.a. Hotmail, Gmail, Outlook mv. Her åbnes e-mailene, der besvares og de markeres som "favoritter".
De e-mails, som sendes fra dit domæne og som ender i f.eks. spam-mappen, rykkes over til indbakken. På den måde sendes der såkaldte "positiv signaler" til de forskellige indbakker, hvilket forbedrer din deliverability.
Opvarmning af dit sender domain - helt automatisk
Når du typisk opvarmer et domæne starter du med at sende dine e-mails ud til dine allermest engagerede subscribers for på den måde at få dem - forhåbentligvis - til at engagere sig med dine nyhedsbreve og på den måde forbedre din deliverability. Det tager dog tid og resultaterne kan være meget usikre. Med vores værktøj tager vi gætværket ud af e-mailopvarmning
Følg med i resultaterne
Med vores værktøj kan vi løbende sende deres rapporter på hvor mange e-mails der ender i spam, hvor mange der ender i "kategori" og hvor mange som ender i indbakken.
Derudover kan du få løbende status på din deliverability score (0-100 %), så du hele tiden ved hvordan det står til med din e-mailopvarmning
Hvornår bør jeg køre e-mailopvarmning?
Opvarmning af dit afsenderdomæne er en vital del af din e-mailmarketing. Vi anbefaler, at du ikke kun har vores værktøj kørende når du først tager dit nye domæne i brug, men i stedet ser værktøjet som et der løbende ligger og arbejder på konstant at opretholde en høj deliverability.
Og vil du gerne sikre dig, at flest mulige af dine udsendelser ender i modtagerens indbakke (og ikke i deres spam-mappe)?
Så er vores værktøj til automatisk opvarmning af dit afsender domæne et must-have værktøj i din e-mailmarketing.
Sådan fungerer værktøjet
Vi kobler dit afsender domæne op på vores værktøj, som automatisk sender e-mails fra dit domæne til en række indbakker, som værktøjet selv har kontrol over i bl.a. Hotmail, Gmail, Outlook mv. Her åbnes e-mailene, der besvares og de markeres som "favoritter".
De e-mails, som sendes fra dit domæne og som ender i f.eks. spam-mappen, rykkes over til indbakken. På den måde sendes der såkaldte "positiv signaler" til de forskellige indbakker, hvilket forbedrer din deliverability.
Opvarmning af dit sender domain - helt automatisk
Når du typisk opvarmer et domæne starter du med at sende dine e-mails ud til dine allermest engagerede subscribers for på den måde at få dem - forhåbentligvis - til at engagere sig med dine nyhedsbreve og på den måde forbedre din deliverability. Det tager dog tid og resultaterne kan være meget usikre. Med vores værktøj tager vi gætværket ud af e-mailopvarmning
Følg med i resultaterne
Med vores værktøj kan vi løbende sende deres rapporter på hvor mange e-mails der ender i spam, hvor mange der ender i "kategori" og hvor mange som ender i indbakken.
Derudover kan du få løbende status på din deliverability score (0-100 %), så du hele tiden ved hvordan det står til med din e-mailopvarmning
Hvornår bør jeg køre e-mailopvarmning?
Opvarmning af dit afsenderdomæne er en vital del af din e-mailmarketing. Vi anbefaler, at du ikke kun har vores værktøj kørende når du først tager dit nye domæne i brug, men i stedet ser værktøjet som et der løbende ligger og arbejder på konstant at opretholde en høj deliverability.