Zapier

Har du udfordringer med at overføre data mellem dine platforme?

Så er Zapier løsningen!

I dag er Zapier et must-have i langt de fleste e-mailmarketingsetups, da du kan overføre data til og fra +5000 apps og software-systemer. 

Når vi snakker e-mailmarketing, så er det typisk overførslen af nye tilmeldinger fra f.eks. Facebook Lead Ads eller LinkedIn Lead Ads, som bliver ‘zappet’ ind i en e-mailplatform. Men du kan også bruge Zapier til at overføre fra en pop-up som f.eks. Sleeknote og ind til platformen. Og er du ude på at lære dine subscribers lidt bedre at kende med et Typeform-spørgeskema i din e-mail, så mangler du også et mellemled til at føre dataen tilbage til platformen igen - her er mellemleddet igen Zapier. 

Hos Ackermann har vi flere års erfaring med at binde e-mailmarketing sammen på kryds og tværs via Zapier og har bl.a. benyttet værktøjet på cases for Rigtigmad, Frederik Bagger, Happy Helper og mange flere.

Fordele ved

Zapier

Med Zapier sørger du altid for, at afgørende dataoverflytning i din e-mailmarketing sker helt automatisk.
Du kan altid følge med i hvilken data, der flyttes hvornår med Zapiers gode rapporteringsfunktioner.
Zapier integrerer med mere end +5000 apps og softwares, hvilket gør, at værktøjet kan bruges af nærmest alle virksomheder.

Book et gratis sparringsmøde