Så skal du kigge nærmere på Playable. Det er nemlig en dansk enterprise gamification-platform, som det gør det muligt for dig at bygge avancerede spilkampagner. Og her har de inddelt deres spilkampagner i 3 kategorier:
- Lucky-based: Spilkampagner, der er baseret på held. Det kunne f.eks. være lykkehjulet.
- Knowledge-based: Spilkampagner, der baserer sig på viden. Det kunne f.eks. være en quiz.
- Skill-based: Spilkampagner, der baserer på, at du skal løse en opgave. Det kan f.eks. være et puslespilsformat.
Men det er ikke det eneste, Playable kan…
For udover de mange forskellige spiltyper er Playable også en enormt fleksibel platform i forhold til design. Du kan altså designe dine spil præcis, som du har lyst til. Derudover har du mulighed for at trække en masse data fra dine spildeltagere med over i din e-mailplatform. Det betyder, at Playable både egner sig rigtig godt til leadgenering såvel som til aktivering af inaktive kunder, engagement på loyale kunder og meget mere.
Vi har rigtig stor erfaring med at vejlede kunder i Playable, og vi hjælper dig med at vurdere, hvordan spil kan inddrages i din e-mailmarketing på en effektiv måde.