Det er nemlig et værktøj, som du kan bruge til at personalisere dine grafiske elementer i dine e-mails. Det betyder, at du f.eks. kan indlejre en subscribers navn på forskellige billeder, så du gør oplevelsen mere dine e-mails endnu mere personlige.
Lad os prøve at give dig et eksempel…
I eksemplet her er du en webshop. Du har lige modtaget en ordre, og skal nu sende en pakke afsted. Her sender du normalvis en klassisk transaktionel e-mail til din kunde og fortæller, at pakken nu er sendt afsted. Her ville du så kunne indsætte et billede af en pakke med et “til og fra”-kort, hvor subscriberens navn automatisk bliver indsat ud fra “til”-kolonnen.
Og dette sker helt automatisk!
Det betyder også, at lignende form for personalisering kan ske på rigtig stor skala - og ovenstående er blot et lille eksempel på, hvor mange muligheder du har med Niftyimages.
Her hos Ackermann har vi et rigtig tæt samarbejde med NiftyImages. Først og fremmest fordi vi har anvendt deres værktøj til rigtig mange forskellige kunder men ligeledes også fordi, at vi havde deres co-founder, Kevin Linden, som taler på vores egen e-mailkonference E-mailExpo 2022.