Mailchimp

Her hos Ackermann kalder vi Mailchimp for en "begynder"-platform.

Og det skyldes, at langt de fleste virksomheder og brands på et tidspunkt er startet ud i Mailchimp, når de begyndte deres rejse ind i e-mailmarketingens verden. Det er måske også derfor, at dette er den absolut mest udbredte platform på verdensplan. 

Og den massive popularitet har også kickstartet en udviklingsrejse for platformen, som i dag er meget mere end “bare” en platform, der kan sende nyhedsbreve. I dag kan du både bygge automatiske e-mailserier, landingpages, formularer og meget mere.

Her hos Ackermann har vi arbejdet med Mailchimp i 10+ år. Mange af de hurtigt voksende virksomheder herhjemme - især e-commerce - er alle startet i Mailchimp. Dem har vi hjulpet i godt i gang i platformen. 

Fordele ved

Mailchimp

Det er en meget brugervenlig platform, og er en god grundplatform for mange, som driver e-mailmarketing på et tidligt stadie
MailChimp har gode muligheder for at aflæse resultaterne af både dine nyhedsbreve og dine automatiske e-mailserier
Du har en nem håndtering af dine subscribers og gode muligheder for at arbejde med segmentering i platformen

Book et gratis sparringsmøde