Det kan være enormt frustrerende, når du nu har brugt en masse tid på at sætte den flot op.
Og hvordan sikrer du så, at din e-mail (trods alt) ser pænt ud uanset hvilken klient, den bliver vist i?
Du tester den - i f.eks. EmailOnAcid.
Værktøjet EmailOnAcid gør det muligt for dig at teste, hvordan din e-mail vil tage sig ud i de forskellige platforme. Her får du altså et enormt værdifuldt indblik i, om der er dele af din e-mail, der skal laves om, inden den bliver sendt ud. Værktøjet vil også give dig en indikator på, hvor stor sandsynligheden er for, at din e-mail vil ende i et spam-filter.
Her hos Ackermann har vi brugt værktøjet i mange år på en lang række kunder. På den måde kunne vi sikre os, at e-mailene altid var optimeret til de e-mailklienter, som majoriteten af kundens subscriberbase benyttede. Vi bruger generelt værktøjet til at identificere eventuelle fejl og mangler inden udsendelse, så vi kan optimere e-mailen og hæve kundens e-mailmarketing performance.