Urgency og scarcity - altså, et begrænset tidsrum eller et begrænset antal.
Men i stedet for at skrive nogle af de lidt mere salgsaggressive sætninger som “Skynd dig” og “begrænset antal”, så findes der nogle værktøjer, der i stedet for viser urgency, så du ikke på samme måde behøver italesætte det.
Og her er add-on værktøjet countdownmail.com et rigtig effektivt værktøj!
Herinde kan du nemlig bygge nedtællingsure - såkaldte countdowns - som du både kan bruge i dine nyhedsbreve såvel som dine automation e-mails. Du kan f.eks. tællle ned til, når et bestemt tilbud starter, når et tilbud slutter, når et produkt lancerer eller når billetsalget til en konference starter - kun din fantasi sætter grænser.
Med et nedtællingsur i dine e-mails visualiserer du overfor dine subscribers, at de skal handle nu. Og da vi mennesker afkoder visuelle elementer langt hurtigere, end vi afkoder tekst - og da vi i øvrigt lagrer visuelle elementer og tekstuelle elementer separat - har du mulighed for at tydeliggøre dit budskab og hæve konverteringsraten betydeligt i dine e-mails.
Det er i hvertfald dét, vi bruger countdownmail.com til her i Ackermann - og med stor succes. Vi bruger værktøjet på tværs af kunder fra forskellige markeder til at parkere alt fra produktlanceringer, billetsalg, tilbudsperioder og meget, meget mere.