Forestil dig, at du som webshop har en automatisk e-mailserie til abonnenter, der har lagt varer i deres kurv, men ikke har fuldført købet. Normalt ville du blot oprette en eller flere standard-e-mails, som derefter sendes ud, når en abonnent forlader deres kurv.
Men nu er det slut med, at alle abonnenter modtager den samme e-mail med den samme tekst og hvor det kun er produktet, der vises, som er forskelligt. Med Alvas.ai kan vi konfigurere dine forskellige automatiske e-mails, så tekstindholdet i hver enkelt e-mail tilpasses den individuelle abonnent.
Det betyder, at indholdet i hver automatisk e-mail tilpasses den enkelte abonnent baseret på deres data og adfærd. Resultatet er øget personalisering, øget interaktion og forbedret performance. Vi har set en markant forbedring på op mod 65 % i konverteringsraten på abandoned cart e-mailserien i en A/B-test med en dansk e-commerce-virksomhed ved brug af Alvas.ai.
Alvas.ai er et danskudviklet SaaS-tool, hvor vi i Ackermann har spillet en afgørende rolle i produktudviklingen. Vi har samarbejdet tæt med udviklerne for at sikre, at værktøjet er optimeret til e-mailmarketing.
Hvis du ønsker hjælp til opsætning af Alvas.ai, så tag kontakt til os i dag.