Webinar: Få succes på Black Friday med YouTube Ads og e-mailmarketing

🗓 12. oktober
⏰ 10:00 til 11:00

Priserne på annoncering stiger hver eneste år op til Black Friday. Og derfor kan det hurtigt blive en dyr fornøjelse at deltage i den hede kamp om kunderne.

Men heldigvis gælder den vilde prisstigning ikke på:

👉 YouTube, som er verdens næststørste søgemaskine, hvor du kan få billig annoncering, fordi der er et kæmpe uudnyttet potentiale.  

👉 E-mailmarketing, som er en af de førende marketingkanaler, hvis du ser på ROI.

Og samtidig er det den kanal, hvor du har bedst mulighed for at personliggøre din kommunikation.

Og netop af den årsag er Patrik, CEO fra LAZZAWEB og Casper, CEO fra Ackermann gået sammen om et Black Friday-webinar, hvor du får serveret den ultimative opskrift til succes via de to kanaler.

Vi skal et spadestik dybere, end vi plejer ...

Og derfor kan du på webinaret forvente at få:

✅ Unik indsigt i YouTube Ads-frameworket til Black Friday

✅ Viden om, hvordan Youtube Ads og e-mailkanalen med fordel kan spille sammen

✅ En konkret Black Friday-kampagneplan til din e-mailmarketing som du kan bruge før, under og efter Black Friday

Undervejs kan du stille alle dine spørgsmål til de to eksperter. Der vil også blive delt interessante handouts ud, og du kan endda vinde en times sparring med en Senior E-mail Specialist 🏆

Vil du gerne være foran på Black Friday? Så reserver din plads nu!

Om værterne

Casper Ackermann er stifter og Managing Partner i Ackermann, et digitalt bureau med speciale i e-mailmarketing. Vi er i dag 30 personer fordelt på vores kontorer i København og Aarhus med kunder som tæller bl.a. Novo Nordisk, Winefamly, GOODIEBOX, Shaping New Tomorrow, ARKK Copenhagen, MATE Bike og mange flere.

Patrik Lazzarotto er stifter og CEO af LAZZAWEB, et digital marketing bureau, der specialiserer sig i Google marketing. LAZZAWEB blev stiftet i 2015, og tæller i dag 25 medarbejdere på kontoret i Aalborg. Virksomheden er delt i tre primære afdelinger; Google Ads, SEO og Web, der hver eneste dag arbejder på at vækste kunderne til nye niveauer.