Email Deliverability

- 7 trin der vil hjælpe, så dine nyhedsbreve ikke ender i spam

Oplever du, at dine e-mails havner i diverse spamfiltre? Det kan være frustrerende, at se sine tidskrævende nyhedsbreve lande i spam - eller slet ikke at nå modtagerens indbakke.

Når du arbejder med e-mailmarketing, vil en af dine største hovedpiner nemlig være, at nå dine subscribers indbakker. Email Deliverability handler om din evne til at få en e-mail til- succesfuldt - at nå den enkelte modtager, og er derfor en af de vigtigste opgaver i e-mailmarketing.

Termen “Email Deliverability” dækker over, at få en e-mail til at nå din modtagers indbakke, og der er en række faktorer, som påvirker om en e-mail når frem eller ej.

Disse faktorer er blandt andet: 

- Spamfiltre,
- E-mail authentication
- Og kvaliteten af det indhold, der er i e-mailen.

For at forbedre din Email Deliverability er der en række best practices, som du bør sikre, at du overholder.

I denne e-bog får du en række best practices, som påvirker, om dine nyhedsbreve ender i din modtagers indbakke eller ej.

Hent e-bogen