Hvilket flow performer bedst?
Har du nogensinde tænkt over, hvordan de forskellige flows performer, og om det kan sammenlignes?
Det har vi!
Og derfor har vi lavet denne rapport 💡
Baseret på data fra flere af vores Klaviyo-kunder (og derfor primært på e-commerce virksomheder), har vi nu lavet et overblik over, hvordan flere forskellige flows performer på forskellige metrikker.
De flows, vi har undersøgt, er nogle af de mest almindelige - som abandoned cart, welcome, back in stock, sunset, lead onboarding (og 7 andre)
Dem har vi alle sammenlignet på baggrund af 6 metrikker:
⚙️ Openraten (Normalt ikke en favoritmetrik, men forskellen var stor her, og indikerer alligevel nogle tendenser)
⚙️ Clickraten
⚙️ CTOR (Click through open rate)
⚙️ Spamraten
⚙️ RPSe (Revenue per subscriber e-mail)
⚙️ Conversionrate
Læs rapporten og få et indblik i de forskellige flows styrker og svagheder! (Og svar på, hvilket der er den ultimative vinder!)
Download den her 👇