E-mailautomation Deepdive

Hvilket flow performer bedst?

Har du nogensinde tænkt over, hvordan de forskellige flows performer, og om det kan sammenlignes?

Det har vi!

Og derfor har vi lavet denne rapport 💡

Baseret på data fra flere af vores Klaviyo-kunder (og derfor primært på e-commerce virksomheder), har vi nu lavet et overblik over, hvordan flere forskellige flows performer på forskellige metrikker.

De flows, vi har undersøgt, er nogle af de mest almindelige - som abandoned cart, welcome, back in stock, sunset, lead onboarding (og 7 andre)

Dem har vi alle sammenlignet på baggrund af 6 metrikker: 

⚙️ Openraten (Normalt ikke en favoritmetrik, men forskellen var stor her, og indikerer alligevel nogle tendenser)
⚙️ Clickraten
⚙️ CTOR (Click through open rate)
⚙️ Spamraten
⚙️ RPSe (Revenue per subscriber e-mail)
⚙️ Conversionrate

Læs rapporten og få et indblik i de forskellige flows styrker og svagheder! (Og svar på, hvilket der er den ultimative vinder!)

Download den her 👇

Hent e-bogen